Modul pro reálný čas z GPS

Neděle Srpen 11 23:21:44 CEST 2013

Taky bych chtěl trochu zaexperimentovat s GPS. Koukám v TME na modul
ORG4472 a uvažuju, jak ho zprovoznit - chci z toho zatím číst čas. Jakou
anténu k tomu mám připojit? Nabízejí k tomu nějakou miniaturní
keramickou anténu. To opravdu při těch rozměrech funguje? Není
jednodušší nějaká cca čtvercová smyčka cca 1/3 délky vlny?
Anděl