Buzeni segmentoveho LCD z MCU

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Srpen 9 11:05:29 CEST 2013

Zdravim,

priznam se, ze az ted mi doslo, co jsem si vcera nevsiml, ze ten
multiplex na tech LCD je nejakej divnej ;-)

Divam se do DS k tomu displeji co linkoval PZ - kazdej znak ma 16
segmentu a celej displej ma jen ctyri spolecne elektrody. Podle
rozlozeni prislusnych segmentu k tem COMx to zobrazovani probiha tak
trochu obrazovkove - jakoby po radcich. Navic vsech 16 segmentu je vzdy
pospojeno do 4 vyvodu a jsou dekodovany (maskou) tech spolecnych
elektrod - 4x4 dava sestnact segmentu.

Takze chapu co znamena casovani 1/4 duty ale nejak mi unika co je
mysleno 1/3 bias - to znamena ze polarizace ma probihat jen maximalne po
dobu 1/3 casu?

Radek Vicek