[OT] Opet Posta 120 a levny balik z ciziny

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Srpen 8 21:42:05 CEST 2013

Tak sa chodte pozriet do euroidnych krajin a pozrite sa ake su ceny tam v
eurach. A vo Vasich hajoch a lukach to bude tak isto, pomaly vyrovnavaju
ceny voci tomu euru. Akurat u Vas to ide dost pozvolna a pomaly. U nas to
ze mame euro riadne zmenilo ceny voci cenam v sk-korunach. Ale po case som
si uz zvykol aj na tie centove mince a ceny ala Bata, teda 0,99. Akurat
kedysi ceny boli x,90, dnes uz su x,99 Najmarkantnejsie to bolo vidiet na
nakupoch v Tescu... Takze inflacia aj v eure.

A.