[OT] Opet Posta 120 a levny balik z ciziny

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Srpen 8 18:57:41 CEST 2013

Muj kolega si to nechava posilat do firmy a pred jmeno si napise nekolik
titulu....
pry to pomaha  :-)

Jinak z vlastni zkusenosti kdyz me jednou "vyzvali" poslal jsem jim kopii
vypisu z paypalu a dalsi dokumenty  a ze nikam nepojedu, ze jestli jim to
nestaci, at to poslou z5.
No a za 3 dny to bylo doma, pravda poplatek 95kc?  jsem platil......