Buzeni segmentoveho LCD z MCU

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Srpen 8 13:35:19 CEST 2013

Samozrejme ze je to ine, ked je to uplne ine sklo - s ovela vacsou aktivnou
plochou a velkym multiplexom (ergo relativne vysokou obnovovacou
frekvenciou).

Z nejakych dovodov som si z Tvojho prveho prispevku precital, ze porovnavas
segmentovy modul (s niekolko-mA spotrebou) so spotrebou rovnakeho
samotneho "skla", ale teraz pozeram, ze uz aj tam si porovnaval hrusky s
jablkami... ;-)

Inak hole LCD segmentovky (asi Teslackej proveniencie) ma aj Jano Galuszka.

J.