Ako pridat obvod do AVR Studia 6?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Srpen 8 12:18:08 CEST 2013

ATMega8L je z funkcneho hladiska (t.j. z hladiska simulacie) identicky s
ATMega8. V Tiny sa neorientujem, ale tipujem, ze Tiny25V bude tiez
viacmenej alebo az uplne zhodny s Tiny25. ATTiny15(L) je zrejme
nepodporovany, lebo ako sa v readme pre posledne AS6 pise:
Device Notes
The following mature devices are not recommended for new designs:
?ATtiny11
?ATtiny12
?ATtiny15
?ATtiny22