Re: LED žárovky

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 8 11:16:16 CEST 2013

 8.8.2013, 11:02:29

Zalezi co clovek chce delat. Treba SMD ledky v pouzdre PLCC-6 5050 se
uchladi celkem dobre, nesmi se to ale udelat jako napr.
http://www.goodluckbuy.com/e27-11w-plc-5050-smd-60-led-white-light-bulb-lamp.html
kde jich cinan naplaca na par cm2 60 a jeste to zavre krytem.
Pokud ty ledky naletujete na prouzek 0,8mm FR4, cca 1ks/cm a tento
vlepite do AL profilu, nebude s chlazenim problem.
Jako hlavni osvetleni obytne mistnosti se takova konstrukce moc
nehodi, ale jako pomocne svetlo nekde ve skrini nebo pod linku je to
IMHO OK.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz