LED žárovky

Středa Srpen 7 16:05:08 CEST 2013

kvalitní ledky z LED žárovky nevyndáte, protože tam nejsou :-) Pro
výrobu LED modulů potřebujete pár výkonových ledek + Al tišťák + chladič
a né mraky malých ledek, které se v LED žárovce mají uchladit samy.
Já jsem si dělal do baráku ledkové moduly a ke všem svítidlům jsem si do
stropu nad sádrokarton dával velké Al chladiče. Disajnově to budou někde
bodovky, někde plochá stropní svítidla. Když už jsem si musel vyřešit
výrobu těch modulů, hodil jsem si nabídku na stránku. Mám tam o tom i
spoustu dalšího povídání.
http://vaelektronik.cz/led_uvod.html
Anděl