Jistice Hager

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Srpen 6 19:44:44 CEST 2013

To asi ne, protoze na dvojce je svorka pro hreben. Tedy proc bych zhora (1)
privadel dratem a dole (2) mel vsechny jistice spojene hrebenem? To ze lze
umistit hrebenovy rozvod pouze dole mi znacne komplikuje zivot, uz jen
protoze prepetovka Noark ma vstupy nahore. Hager jsou sice pekne jistice a
docela levne, ale ten nedostatek me pekne s**e. Krom toho jakykoliv jiny
vyrobce vzdy uvadi ze lze privod koncipovat horem i spodem a nahore i dole
ma oboji moznost, jak drat, tak hreben.
Z jineho soudku: Dava se prepetovka za nebo pred hlavni jistic? (pokud je)
Ja konkretne pri vetsi bource jsem zvykly vypinat hlavni jistic. Takze
pokud mi streli do strechy a prepetovka bude pred jisticem tak by byla
odpojena, tedy dat ji nejlepe az za hlavni jistic, ovsem dle foto z pdf OEZ
je vetsinou zapojena hned na privod jeste pred prvni jistic.