Jistice Hager

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Srpen 6 12:16:37 CEST 2013

Zdravim, jsem slaboproudar a zrovna delam domovni rozvadec s jistici hager,
co mi vrta hlavou... Hager nikde na www nema napsano zda je privod do
jisticu a chranicu shora nebo zespod. Jistice a chranice maji svorku na
hrebenovou rozvodnici jen zespod (jak naschval). Tedy u jednopolovych
jisticu beru, ze jsou napajeny zespod. Ale co chranice? Je hrebenova
pripojnice privod, nebo odvod? A 3F jistic ma take tuto svorkovnici jen
zespod. Nahore draty privedu a dole hrebebovou listou rozvedu do
jednotlivych 1F jisticu? Tedy logickou uvahou dochazim k zaveru ze je uplne
jedno, kde bude privod, ale u chranicu si nejsem jist, kazdopadne funguje
tak i onak. Nemate zkusenost?
Karel M.