OT(?) nebezpecie casovania procesorovymi cyklami u SoC akosuARMoidy, bolo (davnejsie): ARM- interrupt/event

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Srpen 6 08:44:52 CEST 2013

No, ono to forum je hrozny paskvil, ale je sucastou takeho mamuta, ktory ma
niekolko vlastnosti, ktore mozu byt uzitocne (aj ked znova je to cele taky
tazkopadny javoid a tazko povedat, nakolko to skutocne funguje). Treba do
toho celeho byt prihlaseny (sucastou paskvility je, ze to prihlasenie
vydrzi len nejaky cas, cojaviem mozno hodinu, a treba sa prihlasovat znova
a znova, a ak clovek nieco robi trebars pise dlhsi prispevok, a medzicasom
to vyexpiruje, tak ten prispevok sa nenavratne strati... no a podobne.
Necudo, staci sa pozriet do zdrojov html, ze kto to spachal. Pfuj, je
viem, ze take dlhe nadavanie nepatri do zatvorky, ale ked mi to ozaj pije
krv...), a potom na stranke, kde je ten software, napr.
http://www.st.com/web/en/catalog/tools/PF258157  vpravo hore je taka
ikonka aj s napisom "Save to MyST", ked sa na nu klikne, tak potom v tom
MyST vznikne v
https://my.st.com/web/myspace/Pages/default.aspx#title_MYPREFERENCES_8 (k
tomuto uz treba byt prihlaseny) v MyNotifications take ze Stay Updated
atd.atd.

Ale ze nakolko to funguje, neviem, len teraz som sa tam preklikal.

To forum ma RSS, ja ho cez neho citam, inak by som sa z toho ako to
chrontavo (ne)funguje nacisto zblaznil.

wek