[OT] DREMEL DSM20 - rezani lamina a AL?

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Pondělí Srpen 5 14:09:03 CEST 2013

K nabytku, pravda, uprimne porad premyslim zda si nevybavit truhlarskou
dilnu, protoze pokud je cena závesu 11Kc
http://www.kovaninabytkove.cz/cs/eshop/zavesy/obycejne/danco-zaves-vlozeny-45mm.html
a za vyfrezovani zarezu na nej se uctuje 20Kc prijde mi to prochu
neadekvatni, to stejne lepeni hran.
> Tak si rikam, nez vyhodit treba 100k Kc za linku zda neni lepsi se
> vybavit a za tri odpoledne to nespachat sam.
>
> Martin

Já šel v podobném případě touto cestou:

1) Na většinu navrhnout a použít Ikea kuchyňské korpusy. Velmi levné,
snadno přepravielsné, přiměřená kvalita.
2) Cca 3 individuální korpusy "na rozměr" (rohové) vyrobit individuálně,
díly nechat nařezat v nejbližšímtruhlářství. Sestavit doma, sešroubovat
konfirmáty. Pár čelních 2 mm ABS hran se dá nalepit doma chemoprénem +
ofrézovat horní frézkou. 0,5 mm hrana se dá opracovat i tím hoblíkem.
3) Dvířka si nechat udělat v nejbližsím truhlářství včetně 2 mm ABS
hran. Hranění je sice celkem drahé, ale tolik metrů lepit individuálně
je opruz.
4) Díry na závěsy udělat sám pomocí sukovníku 32 mm a jednoduchého
přípravku, který zaručí stejný odstup od hrany.
5) Kování nebrat to zcela nejlevnější (váš odkaz), ale klipové (clip-on)
+ 1 tlumič na krídlo dvířek. Klipové se většinou šikovně seřizují a
dvířka se do nich jen naklapnou, což oceníte např i při velkém úklidu.

Výrobě zdar (úplně celou linku bych tedy dělat nechtěl ...)

Martin M.