Zarovka

Pondělí Srpen 5 16:55:04 CEST 2013

Můstek je na tomto principu, je tam těch "diod" 12. Tenhle budič jsem
také uvažoval, ale nemá pevnou časovou základnu - má jen komparátor jako
MC34063, který měl vždycky dobu periody omezenou až tím, že se trochu
přesycuje tlumivka. Pak z principu neumožňuje filtrovat výstup pro
ledku, takže to při delších drátech ruší.  Pro mě by měl taky příliš
malé max. napětí, mám v modulu 7 ledek a chci to provozovat s napěťovou
rezervou. Takže mám klasiku - TL494, IR2104 a IRF8380. Je tam toho SMD
smetí víc, ale je to jen trochu delší osazování a chodí to podle
předpokladů s účinností 97%. A neruší to :-)
Anděl