[OT] Domaci vyroba carbonated water

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Srpen 5 10:45:27 CEST 2013

Nooo to ale v praxi nefunguje. Z flasky bez stoupaci trubky v realu (bez
otoceni) nic neprepustite.

Prepoustim CO2 pravidelne - z hasicaku co mam doma, ktere stoupacku maji
- jednak do malych 2kg flasek, ktere pouzivam pro akvarka a pro mobilni
svarovani (kdyz je treba nekde neco maleho svarit) a samozrejme i do
flasek na bezne svarovani, kdyz mi v nedeli dojde necekane flaska.

Do 2kg flasky jsem nedostal nikdy vic nez 1.6kg plynu a nemusel jsem ani
flasku chladit - jen je treba postupovat spravne - tedy po propojeni
otevrit ventil naplno na strane donora a na cilove flasce otevrit ventil
jen velmi malinko aby plyn zpocatku mohl expandovat a flasku chladit.

Pokusy s prepoustenim z flasek bez stoupacek jsou zalostne.

Radek Vicek