nadobicko na sietotlac

Neděle Srpen 4 12:45:52 CEST 2013

Tak v prverade potrebujete nejake ramy s napnutymi sity. Pak potrebujete
fotocitlivy lak a nejaky pripravek,kterym ho natahnete na sito.
Potom UV osvitovku, kterou pres sablonu sito osvitite.
Pak potrebujete upinaci ram do ktereho sito upnete.
Pak jiz jen prislusnou potiskovou barvu a terku momoci ktere barvu
protlacite na panel :-) Pokud pouzijete barvu vytvrzovanou UV tak znovu
pouziteje UV osvitovku.
Trochu povidani treba zde
http://www.munimedia.cz/prispevek/fotonavod-jak-se-dela-sitotisk-5316/
zde je videt kompletni postup vyroby PCB sitotiskem, panel je to same
http://www.youtube.com/watch?v=8-WGaAmpfOU

Pro UV osvitovku doporucuji UV LED , sam mam 12x3W UV LED a je to celkem
pouzitelne.
Martin