Zahradne cerpadlo

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Pátek Srpen 2 20:00:56 CEST 2013

Dobry den,
co Vam brani pouzit nejake ponorne cerpadlo s plovakem?
Cena nemusi byt nijak strasna, napr. to nejlevnejsi z odkazu za 100€
http://obchod.pumpa.cz/oddeleni/1-ponorna-cerpadla
Nebo jakekoliv jine, a pouzit plovakovy spinac
http://obchod.pumpa.cz/oddeleni/35-plovakove-spinace

Vladimir

From: Martin Záruba
Sent: Friday, August 02, 2013 7:36 PM
To: HW-news
Subject: Re: Zahradne cerpadlo

Rozumnou dobu (několik desítek minut) to vydrží kalové čerpadlo. Ale nedá moc velký tlak. Záleží tedy k čemu to potřebujete. Pokud by to tlakově nestačilo, možná by šla udělat kombinace, že ve studni by byla ta kalovka a na jejím výstupu tlakový spínač na cca 0,1 baru. Pokud by kalovka nabrala vodu, spínač by sepnul a zapnul běžné čerpadlo "darling".

Martin Záruba