[OT] DREMEL DSM20 - rezani lamina a AL?

Pátek Srpen 2 12:39:19 CEST 2013

Fintu s izolepou znam, ve sve podstate staci i podlozeni kusem preklisky
nebo sololitu,ktery se pak reze s laminem.
Nechat lamino naformatovat na CNC, zvazuji,ale i tak neco budu muset rezat
az namiste.Cena rezani neni az tak dramaticka,na rozdil od lepeni hran, kde
mi 9-10Kč za nalepeni 1bm přijde jako docela slusna zlodejna.
Nemate nekdo zkusenosti jak velky problem je nalepit ABS hrasnu zehlickou
nebo horkovduškou?
Me ten Dremel take puvodne prisel jako hracka, ale ma to 710W, karbonove
vysokoobratkove kotouce a hlouybku rezu 20mm, cili by si to mohlo poradit i
s 18 lamina.
Hledal jsem nejakou vhodnou pilu s 80mm kotoucem, asi neco jako zde zmineny
Pasrksice, coz asi bude
http://www.einhell.cz/x66872/pila-okruzni-mini-bt-cs-860-kit-einhell-blue v
zelenem.
Nicmene u nas tento rozmer neni moc popularni vykon nic moc, dostupnost
kotoucu v 80mm asi take neni zrovna siroka a ja potrebuji rezat i Al a
teacove listy.

K nabytku, pravda, uprimne porad premyslim zda si nevybavit truhlarskou
dilnu, protoze pokud je cena závesu 11Kc
http://www.kovaninabytkove.cz/cs/eshop/zavesy/obycejne/danco-zaves-vlozeny-45mm.htmla
za vyfrezovani zarezu na nej se uctuje 20Kc prijde mi to prochu
neadekvatni, to stejne lepeni hran.
Tak si rikam, nez vyhodit treba 100k Kc za linku zda neni lepsi se vybavit
a za tri odpoledne to nespachat sam.

Martin