[OT] Domaci vyroba carbonated water

Čtvrtek Srpen 1 23:53:15 CEST 2013

O fotak by nebylo,ale nemam  ten prepousteci bazmek, delal jsem to pro
rodice, segru a par dalsich lidi, sam to nepiju protoze mi to nechutna :-)
Vysli jsme z tohoto
http://www.co2refill.eu/refill-your-co2-tank-for-sodastream
i kdyz v nasem provedeni to vypada jinak, cele v jedne ose.

Vnitrni zavit je trosku problem, respektive chce to vybaveni, ten jediny mi
rezal stary praktik z sousedni ulice, ma ve stodole velky soustruh a s
takovymi chutovkami chodim za nim. O vikendu se ho zeptam zda by mi jeste
nejden neudelal, v kazdem pripade mam nekde kontakt na chlapka ktery
redukce zacal delat na kseft. Minimalne kontak na nej mohu dodat. Oboji,
ale az v pondeli.

Martin