[OT] Domaci vyroba carbonated water

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 1 21:40:52 CEST 2013

Mate pravdu.
Takze oni tu regulaci vytvori asi nizkym prutokem a prefukem pri
dosazeni max. tlaku (takove to zaprdeni).
Tak to se o to vic klonim k variante cislo 3, tj. regulator primo na
velkou flasku (cca 500 Kc na Aukru a podobne), na to nizkotlakou
hadici, na jejim konci koncovku na foukani autoventilku.
Do vicka PET flasky diru a zevnitr protahnout autoventilek. Tohle
drzi skvele, mam to dlouhodobe vyzkouseno se stlacenym vzduchem
na 8 bar.

Diky.
PL

************************************

From: <hw na itherm.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, August 01, 2013 9:24 PM
Subject: RE: [OT] Domaci vyroba carbonated water

Kdyz date do hledani obrazku na google tak par obrazku najdete, napriklad
tady je jejich patent
http://www.google.com/patents/US8348243
neni tam nic o regulaku

jinak podle vseho existuji ruzne adaptery, jak uz misto flasky do
sodastreamu, tak na jeji vlastni tlakovani.

Me od koupe sodastreamu odradila cena samotneho zarizeni a pak i to ze bych
musel kupovat jejich veci (co2, prazdne lahve). Takze pijeme obycejnou vodu
s citronem :-)

Pavel