Regulace pro rezacku XPS

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Čtvrtek Srpen 1 19:49:15 CEST 2013

A mohu vědět proč by to mělo kmitat?
Je teda fakt, že pokud jsem tento regulátor použil, tak vždy kvůli tomu, že netopil, tzn. že i trafo bylo vždy spíše tvrdší.

Myslím, že nejnižší modifikace byla 24V/3A pro řízení propocionálních ventilů.
S kmitáním jsem nikdy problém neměl, proto mne to zajímá.
Pavel Glajc

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "Andrej Jancura" <aj.hwlist na gmail.com>
Příjemce: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 01.08.2013 19:30
Předmět: Re: Regulace pro rezacku XPS

Dobry vecer,

pokial bude tych 24V dostaocne makkych, tak sa Vam rozkmita ta slucka tvorena 100uF/18V zenerka/odpor 499... Zalezi na tvrdosti toho trafaku.

Inak si myslim, ze ten regulator PT016 je akurat tak na ventilatory z PC... Na nazeravenie kusu dratu by som pouzil klasicky regulator z vykonovych PNP/NPN tranzistorov, teda pokial to nechcete riesit impulznym sposobom. V zadani sa to ale nespomina...

A.