Regulace pro rezacku XPS

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Čtvrtek Srpen 1 11:14:48 CEST 2013

Dělal jsem něco podobného, určené pro vyřezávání pomůcek na hry na
tábor. Jako drát jsem použil strunu z kytary, protože odporový doma
nebyl. Napájené z laboratorního zdroje na stole.
Má to dle očekávání malý odpor, ale při 2A se to rozumně rozžhavilo
(víc mi zdroj nedá).

Šla s tím řezat tabule cca 10cm tlustá, ale pomalu, ochlazování bylo
znát. Pokud se vyřezával tvar z desky cca 2cm, byla rychlost omezená
spíš zručností obsluhy sledovat nakreslenou čáru.

Držák musí pružit, prodloužení drátu při ohřátí je dost významné.
Platí pro mnou použitou strunu.

Tomáš