Regulace pro rezacku XPS

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Srpen 1 11:12:18 CEST 2013

Důležité je, že tyto bastly nemají na výstupu kondenzátory - jen odporovou
zátěž.
Pokud bude na výstupu kapacita, pak se bude chovat pro spínací prvek jako
velmi tvrdý zdroj napětí a  při sepnutí bude proud omezen jen ESR kondenzátorů
a impendancí spínacího prvku (plus vnitřním odporem zdroje).
Takže proud tam poteče velmi vysoký a spínací prvek bude hřát jako ....
Navíc vám to bude vybavovat nadproudovou pojistku PC zdroje.

Pokud na výstup nedáte kapacitu,  tak to bude fungovat očekávaným způsobem -
proud při sepnutí bude dán Uzdroje/ (Rspínače + Rdrátu + Rzdroje)

Zapik