Regulace pro rezacku XPS

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 1 11:08:02 CEST 2013

 1.8.2013, 11:00:25

A nebude to spis, prirucni likvidator MOSFETU, rizeny mikroprocesorem ?
;-)

Naprosto nechapu, jake dusevni pochody autora vedly k aplikaci lERS
kondu na vystupu, tj paralelne k zatezi, pokud tak necinil za nedelniho vedra,
nebo ve stavu tezke etanolove indispozice.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz