elektroventil pro zahradni zavlahu

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Pondělí Duben 29 13:31:21 CEST 2013

Možná existuje závlaha která přežije zimu, ale zatím všechny o kterých
jsem slyšel nebo s nimi přišel do styku se musí na zimu vyfoukat
vzduchem. Což u velkých závlah třeba na pěstování trávníků (myslím
ty jak se odříze drn a přemístí k zákazníkovi) chce dooost velký kompresor.

Tomáš

hic> Zdravim konferu,
hic>
hic> Poradi prosim nekdo jaky ventil pouzit pro ovladani zahradnich zavlah?
hic> To co nabizi original je za 600-900/kus coz se mi zda celkem dost.
hic>
hic> Premyslel jsem o nejakem prackovem, ale prezije ventil zimu,
hic> kdyz bude cca 30cm pod zemi v boxu?
hic> Idealne s civkou na 24V DC