ladena antena pro 2100MHz? Jak vyrobit? Lze vyrobit/koupit?

Na navrhpcb na gmail.com
Pondělí Duben 29 13:19:28 CEST 2013

Jaky je rozdil mezi

> http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170949785828
> http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=151034073859

Aby to nebyla jen etiketa? Vypadaji uplne stejne!

Jednou jsem koupil prutovou - ma 90cm delku a 3 zavity (a je sesroubovatelna ze 3 dratu) a na 2,4 fungovala mizerne (hur nez obyc plastova omni30cm!) a ke 3g jsem dosud ji nepripojil, nemaje pigtailu... Vyhozenych 500 kc, v popisu cinan zmatene uvadel ze je na wifi a v nazvu ze je na 3g... Tak proto se ptam protoze ty odkazy a obr. na nich vypadaji UPLNE STEJNE..

Tak vazne nevim, jak sehnat/udelat co nejlip naladenou antenu na 2100 (rozsah frekvenci uvadeji na prvnim linku korektni). Ja vim ze freq je podobna ale jak rikam, ta pulmetrova prutovka na wifi mela vyzareny vykon horsi, nez kratka antenka...

Diky za nazor.

Odesláno z iPadu