C _ jak rozepsat řádek

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Duben 27 22:43:53 CEST 2013

Něco takového jsem tušil, ale už začínám být zahlcen informacemi.
Každopádně to přetypování je stejně hnusné, a nic mě nenutí to používat.
Ten překladač (gcc -Wall) by mohl alespoň vyhodit varování, že  se
pokouším dělat nějakou hloupost, když už z toho nedokáže udělat validní
kód. To se pak nedivím, že jsou tu lidi, kteří když slyší "C", tak se
jim otevře kudla v kapse. I když ARM architektura je poměrně nová (jen
asi 30 let stará), takže se možná za pár let dočkáme nějakého skutečného
vylepšení.
Nechtěl bych aby to celé vyznělo jako proklínání osudu, ty ARM CM0 se mi
docela líbí a budu je používat, ale tak nějak mi připadá, že už je to
moc složité. Snad ten pocit časem přejde.

Mrazík