WPA2 wifi Free

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Duben 27 12:26:11 CEST 2013

Bohužel tohle odpovídá stavu, který jsem zažil s Kerio Connect. Samotný produkt je hezký, ale pak najednou přestávaly do Outlooku chodit panu řediteli maily a tak různě podivně se to chovalo. Navíc propojení s AD bylo taky tak napůl. Tak se nakonec Connect vyhodil a nasadil Exchange. Sice udělali hodně práce, ale pořád je to produkt na půli cesty. Navíc s o několik řádů menší uživatelskou základnou než Exchange, takže i na internetu je problém se něčeho dopátrat.
U vleklých problémů můžu doporučit pouze jediné... :(