help nastaveni zvukove karty

Pátek Duben 26 00:41:49 CEST 2013

Ještě jeden poznatek - když na ovládacích panelech vyvolám položku Zvuk
a mám puštěný media player který neslyším, indikátor na Realtek digital
output se mrská. Speakers mlčí. Když vyvolám dole na liště směšovač a
pustím Media player, objeví se tam a má nastavenou plnou hlasitost.
Nechápu to :-(
Anděl