RASPBERRY Pi Model B

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Duben 25 15:12:22 CEST 2013

U stare tv se, pokud jede vic jak 3h denne, mozna vyplati kouknout na spotrebu...
Ta moje 2011 testovana prekvapila, odber jen okolo 32W a dnes se chlubi dalsi usporou, coz uz trochu neverim. Velikost byla 32 nebo 37" nejsem si jist - "Led"

Skoda, ze nejde (dle vyrobce) zadny Samsung pripojit primo na 12V rozvod. Pouziva se uvnitr Led k necemu vysoke napeti?

Odesláno z iPadu