Domaci solarni energetika...

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Duben 25 13:44:44 CEST 2013

A jak to napeti merite-naprazdno? Kdyz je na panelu pripojeny aku, tak je to spis blizke napeti aku, odhaduji, bohuzel ted tu nemam ani panel ani multimetr, jen ta baterka zavazi. Zrejme tedy bude nutny nejaky regulator, co pri 10,5V odepne a sepne zase pri 11V a ktery ma co nejnizsi vlastni odber? No to uz by rovnou mohl mit omezovac na 14,7V atp. - jakou ma takova vec vlastni spotrebu?

Bez te diody (- 0,7V hadam) se stejne asi neobejdu, jinak by sel proud zpatky do panelu, ktery s tim nepocita...

Ps: Tipem na panel jsem myslel nejaky zazracny pomer ceny a kvality/vykonu na DX a eB nez tu platit DPH ze skla, staci ze platim OZE :) anebo to je jedno a kdZ pisou 20W tak se jim da verit? Aby to nebylo neco na zpusob PMPO u repraku, jako ze to plati pred dopadem na slunecni povrch apod :-) ale kdyz vam 20W dava 25W, tak to bude asi jen o tom chlazeni, neslo by to nastrikat na bilo?:-)) Cerny panel bude mit treba 100 stupnu na slunci nebo ne? Tak aby se casem nerozpadl nebo tak neco, v lete zacne klidne prset po vedru ...

A jak to uchytit na te strese 45st. tasky? Tloustku vodicu asi nemusim resit pri 10-20 metrech, nalezuji tam pojistku na 20 amp nebo radeji mene?

Rikam si ze to prdnu na kraj strechy kde je obcas pruvan no ale stejne jak to uchytim?

Pss: A kdo ma stary mchanicky krizik co nemeri male proudy nemusi toto resit, ale my co mame elektronicky elektromer co nameri i 2W a jeste sazbu s 6,50 za kWh mimo vikendu... To chcem aspon zkusit... A existuje i slunecni varic parabolicka antena - takze skalni mohou se odstehovat mimo civilizaci asi uz v pohode.

Odesláno z iPadu