RASPBERRY Pi Model B

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Čtvrtek Duben 25 13:43:48 CEST 2013

Také jsem chtěl jít tímto směrem, ale odradily mne zvěsti že samostatný
audio výstup je nekvalitní.

Řešenim by bylo použít USB zvukovku. Nenašel jsem informaci která karta
by zaručeně fungovala.

Nenašel jsem informaci zda by šel zvuk čerpat z HDMI rozhraní.

Rovnou se přiznávám že nemám čas se pouštět do experimentů, na což je
ale malina určená :)

ZU