Kicad brd vystup

Míra Beneš benes.m na stapro.cz
Čtvrtek Duben 25 09:01:59 CEST 2013

Hezkeho dne preji,

pokousim se ve z duvodu licencnich prejit z eagle na kicad
a narazil jsem pri tvorbe vystupniho souboru.

Je mi jasne ze profesionalni vyrobci pozaduji gerber ci postscript
soubory pro ruzne vrstvy, ale ja potrebuji vystup do jednoho - idealne
do bitmapy.

Existuje proto nejaka snadna cesta jak provest vystup nekolika vrstev do
jednoho souboru na jednu stranku kde se budou prekryvat?

Pokud pouziju
gswin64c.exe -o output.ps -sDEVICE=ps2write deska1-B_Cu.ps
deska1-Eco1_User.ps

vytvorim soubor kde jsou dve stranky.

Anebo se to da z Kicadu dostat jinak?

Pro upresneni, rad bych zustal na win platforme.

Diky za odpovedi,

mira

PS:
Konverze pres Inkscape nebo jiny GUI editor je nevhodna, musi to bezet
davkove.