[OT] celní úřad

Středa Duben 24 19:11:38 CEST 2013

Jak jsem psal, po cca peti mailovych vymenach zavolala velmi prijemna
pani/slecna (dle hlasu mlada) me a velmi se snazila nalezt reseni
(nakonec se to poslalo do zamestnani jakoby soukrome, tam jsem dal na
podatelnu ze sveho kilo a 3+3 STM32F4 mam na stole ;-) )
Pouceni pro priste - objednavat vzorky do cca $20, IMHO fakturu dostal
do ruky nekdo, kdo ji v Anglictine nepochopil, protoze z ni je naprosto
jasne, ze se jedna o vzorky za nulovou cenu...) Ale ST prekvapilo, asi
to zkoumaji podrobneji nez treba AD, protoze nejdrive prisel po 2 dnech
mail, ze to budou posuzovat, ve formulari pri objednavani se musi popsat
zamer - projekt a pak to schvalili - asi ze je to na univerzitu...)