KIRISUN PT-218 radio

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Středa Duben 24 09:38:39 CEST 2013

Ahoj, Ivane,
pokud to okopírovali přesně, tak by mohlo pomoci:

TH-22AT/42AT -With the power off press the F key for memory reset, and
turn the radio on. For VFO reset with the power off press the VFO key,
and turn the radio on.

Pak zřejmě to samé (pokud je UFO překlep)

Q. How do I reset the TH-22AT

A. A partial reset is to turn off the radio, press and hold UFO while
turning the radio on. For a full resent turn off the radio, press and
hold F while turning the radio on

Láďa