Vakuovy stul a srovnani cuprextitu

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Úterý Duben 23 21:56:38 CEST 2013

1 atmosféra je 10kg na cm2. To říkal už kapitán Nemo profesoru Aronaxovi
:-) .
Čili stačí regulovat v rozsahu -0,3 - -0,6.
Jinak ejektor je celkem běžný způsob získávání podtlaku. Nejedná se však
o Venturiho trubici, ale Lavalovu trysku.
Umí to podtlak -0,8 i lepší.
Ale má to šílenou spotřebu toho tlakového vzduchu a dělá to kravál.
Tak nějak mi víc přirostla k srdci ta membrána.

H.