Vakuovy stul a srovnani cuprextitu

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Úterý Duben 23 21:03:23 CEST 2013

No, abych se přiznal, tak jak je to s tou maskou moc nevím. Nikdy jsem s
ní nepracoval.
Žil jsem v tom, že je připravená na nějaké přenášecí folii a kolem
otvorů (plošek a průchodek) jaksi není :-) . Tam přece bývá odmaskováno.
To by pak docela dobře fungovalo. Ta folie by se na těch místech bez
masky pěkně přicucla, takže by neujížděla při tom válcování.
Ale možná, že je to všechno úplně jinak :-) .

H.