Název stroje

Úterý Duben 23 20:13:13 CEST 2013

Hezké odpoledne,

	děkuji za všechny nápady, stejně to pro mne dále zůstane "Malý Macek"
protože mu tak říkám už dlouho :-) Jen mne zajímalo, jak se to asi tak
jmenuje skutečně, je vidět, že tentokrát žádný speciální název není.

	Ke stroji je několik nástavců, ten na fotografii je opravdu takové jako
dlátko, ale je to určené na sekání, škrábání, sundavání obkladaček a
podobně. Jeden nástavec je dokonce pružný a vypadá jako špachtle. A jde
to s ním velmi dobře a obkladačky se neničí. Stejně tak dobře se s tím
dělají drážky do zdi, sundavá omítka a podobně. Takže je to můj oblíbený
stroj na podobné práce. Když už mne tedy osud nutí je čas od času udělat
a není nikdo z mužských po ruce. Případně to dopadalo tak, že oni dělali
velikým bouracím kladivem (Mackem :-) ) a já si to pak začistila a
následně uklidila ten čurbes... Výhodou Malého Macka je to, že dělá málo
rámusu a málo nepořádku.

	Zajímavé je, že když se podíváte na věci Bosch a Skil, tak lze
vypozorovat značnou shodu ve značení i provedení, jen jedno je zelené či
modré a druhé je šedivo-černé. Že by náhoda :-)

	Saša Svobodová