[OT] celní úřad

Úterý Duben 23 14:56:27 CEST 2013

Tak to asi dopadne dobre a snad uz to pustili za 96Kc, bez nejakych
dokladu, nakonec se na to asi podival nekdo, kdo umi Anglicky a z
faktury pochopil, ze je to opravdu zadarmo... Asi je motivoval muj
pozadavek, at navrhnou nejake jednoduche reseni, nebo to nechci - to by
asi znamenalo naklady a praci pro postu ;-)

Ale musim ocenit velmi slusnou a konstruktivni komunikaci mailovou i
telefonickou. Proste mam dojem, ze s s celni postou da rozumne domluvit.