Pretavovaci pec

Petr King petr.king na atlas.cz
Úterý Duben 23 12:29:46 CEST 2013

To neni o tom, ze bych byl uplne levy, ale spis o tom, trefit teplotu,
cas prohrati, atd... protoze v te direct heat sablone neni moc poznat,
kdy uz ty kulicky tecou a kdy jeste ne... a naopak, kdy uz jsou natvrdo
priskvarene k sablone :-)

No a jinak, pouzivaji se kulicky... pastu jsem videl snad na jedinem
videu a to byl nejaky borec, ktery uz mel ten spravny grif. Protoze ona
ta sablona z kovu zdaleka tak neprilne, jako klasicka SMT a tipuju, ze
to bude chtit nacvik, aby ta pasta neprolezla do vedlejsich direk. Ono
se to nezda, ale pri tom mnozstvi plosek, co prumerny bga procesor, nebo
grafika ma, je docela kumst tam nastrkat vsechny kulicky, natoz se
trefit s pastou tak, aby krasne pokryla jen ty plosky a nebyl nikde
mustek. Musi pak byt lahudka ho odtranovat.. radeji cele znovu odsat a
repete...

Je to rozhodne hrani si na par veceru, ja to po dvou zatim vzdal,
ztratilo to pro mne ekonomicky smysl a chtel jsem si zachovat dusevni
zdravi :-) Proste jsem taky podlehl tomu kouzlu videi, kde to vypada tak
snadne.

P.