pajeni ledek

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Duben 23 12:16:20 CEST 2013

Ahoj,

Dňa 23. apríl 2013 11:47, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):

> Ha! Uhadol! :-)

Vies comu na tej scheme nerozumiem? Ako funguju tie dva irlrl... To sa musi
spinat nejak impulzne, aby to nevyhorelo, ked zblbne mcu?! Co si o tom
myslis ty?

> ... teda takmer... :-P

> Atmel nie je procesor...;-)
> http://mcu.cz/news.php?extend.1193.26

> A naco?
> To skor k AT89LPxx, nie?

> Nieeee.... :-)

Neviem preco, ale aj napriek tvojej enormnej snahe, mam pocit, ze ano...
Asi to bude tymi smajlikmi. :)))

> No, jednak vo svete '51 su aj mcu so sigma-delta prevodnikmi dost obycajne
> (trebars vyssie ADuC84x alebo C8051F35x), druhak pomerne dost mcu ma aj
> ake-take PGA pred prevodnikmi (trebars aj drogeriova ATMega8), tretak ten
> prevodnik, co pan kolega Andel pouzil, tiez nie je sigma ani delta
> (inaksie povedane ten jeden operak za niekolko milieur sa da dat aj pred
> bezny SAR v tom najbeznejsom mcu), stvrtak ak by sa pan kolega Andel co
> len troska nabudil, tak ten prevodnik da aj z tej '2051 s nejakou tiez
> dost trivialnou bizuteriou... ;-)

Tak, ked si mi to takto pekne spocital, tak ten sigma-delta sa da urobit aj
s komparatorom v procesore a integratorom. Opat je tu ale otazka, co taketo
zapojenie urobi so signalom max. 10mV v kontroleri...

A.