WPA2 wifi Free

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Duben 23 10:06:04 CEST 2013

Je otázkou co přesně chcete.
Dražší AP umí multiSSID - AP vysílá několik SSID, každý je navázaný na
různou VLAN na ethernetu a uživatel se může rozhodnout (podle znalosti
klíče) kam se chce hlásit.

případně  něco  takového to:

AirLive G.DUO Dual 11g PoE Access Point (router)

tento má 2 nezávislá rádia, jedno může být AP a druhé klient.

Petr Zapadlo

---------- Původní zpráva ----------
Od: Miroslav Draxal <evik na volny.cz>
Datum: 23. 4. 2013
Předmět: WPA2 wifi Free

"

Dobrý den,

Existuje WiFi router, který dokáže přijímat na jednom kanále šifrovaně WPA2
a na jiném kanále to odesílat bez šifrování? Nebo jak se ta technologie
jmenuje. Nechce se mi dávat dva routery vedle sebe.. Mám dojem, že jsem o
tom četl, ale hlava děravá, neumím to jaksi najít. Asi si na mně google
zasedl. Díky Míra

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 8255 (20130422)

http://www.eset.cz(http://www.eset.cz)

"