pajeni ledek

Úterý Duben 23 08:44:46 CEST 2013

Je tam 5 bílých 3000K a 2 žluté, Je to Osram LCW CQAR.EC-MQMS-5R8T-35
bílá a LY CPDP-JRJT-1 žlutá. Těma žlutýma jsem to chtěl dokorigovat aby
to nebylo tak růžové, ale moc se nepovedlo. Proti žárovce je to ujeté
trochu do žluto-oranžova, asi to chtělo 5 bílých, žlutou a zelenou. Až
budu kupovat další ledky, budu ještě experimentovat. V obyváku na skříni
mám kombinaci ledek Cree XP-G 3000K (úplně stejně růžové jak ty Osram) a
Huey Jann HPR20D -19K10NW-D 4000K ( ty čínské jdou dost do zelena) a té
žárovce se to podobá o dost líp.
Anděl