Nepajiva maska - zkusenosti

Úterý Duben 23 00:42:53 CEST 2013

To vite, podle medii, obsazenych humanitnimi levaky, jsou ti, kteri si sami
prezouvaji kola na aute nebezpecnymi anarchisty a vy schcete  neco napinat,
to hranici se sabotazi. :-)
Ale vazne, tkanina v metrazi se koupit da a pokud mate dostatecky pocet
sverek tak sito doma napnete uplne stejne jako profici,

Jak je to s relnou zivotnosti barev a fotolaku bohuzel nevim, fabriky
vetsinou uvadi pouzitelnost 6mesicu od data vyroby a to mi prijde jako
desive kratka doba.

Sitotisk ma, z meho pohledu, dalsi velkou nevyhodu, neumoznuje archivovat
priparavene "predlohy" pro budouci vyrobu, Pokud vynechame ponekud
neprakticke skladovani celych sit , znamena "znovu obnoveni vyroby" vyrobu
"noveho" sita.

Martin