Nepajiva maska - zkusenosti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 23 00:12:33 CEST 2013

Na tech flashdiscich to vyslo pekne.
Kdyz se ale na ne divam, tak si rikam, jestli by nevyslo rychleji
a levneji nechat vyrobit (nebo vyrobit) razitko a tisknout to barvou
pomoci neho.
Myslim, ze razitka se dneska delaji laserem. Takze by to slo
nejakym malym CNC asi slusne zautomatizovat.

PL

******************************

From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 23, 2013 12:00 AM
Subject: Re: Nepajiva maska - zkusenosti

Původní zpráva ze dne 22.4.2013 od Petr Labaj:

> No asi nepustim. Tohle uvodni kolo v prodejne mi stacilo k
> rozhodnuti, ze sitotisk mozna zkusim az v pristim zivote.

To je škoda. Se sítotiskem je radost pracovat:

http://www.clexpert.cz/foto/20070804_sitotisk/

Akorát to čištění kolem, to mě fakt nebaví. Zvlášť ty masky, to je
svinstvo, smrdí to jako tchoř a blbě se to čistí. Koukám, že už je to
pět let, co jsem si tak pěkně hrál. To to letí.

Petr Zahradník, počítačový expert