[MECH] Mala ohybacna na plech?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Duben 22 13:35:50 CEST 2013

Zakomunikoval jsem s vyrobcem tech ohybacek.
Uzsi verzi 450mm uz nedavno prestali delat, protoze pry byl zajem
hlavne o tu sirsi 630mm.

A na dotaz jak je s presnosti vrtani der jsem dostal odpoved, ze za
15 let, co to vyrabeji, nemeli jedinou reklamaci.
Tak to tedy list.hw.cz vylozene pritahuje smolare, kdyz tady to maji
2 uzivatele, a oba to meli spatne (... takova situace se stava
maximalne 2x za 15 let ...   ;-)

PL

> Taky jsem trochu piloval, ze stejného důvodu :-)

Fakt jo? Tak já myslel, že mám jako jediný smůlu, a ono nás asi bude
víc. Ale já tedy piloval dost fest, pěkně jsem se zapotil...