Odesly odpor

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Duben 22 12:40:50 CEST 2013

Představa, že bych k něčemu takovému použil škrábanou DPS, patří do
kategorie "to by mě ani ve snu nenapadlo" :-)

Vlastně mě ani nenapadlo, že bych na to někdy měl DPS v jakékoli podobě
dělat. No a škrábanou jsem dělal snad 2x v životě, pak jsem shledal, že se
to hodí jen na věci, které se dají snadněji udělat bez desky.

PH

From: "Jiri LINHART" <jirilinhart na post.cz>
Nebude to tím, že ten odpor má být jako pojistka a v koupelně bývá trochu
více vlhkosti a mohl tam být nějaký svod a tím došlo k přetížení toho
odporu.

Moje první dva pokusy led svícením také dopadly tím, že zapojení vyhořelo
jenom díky tomu že škrabaný DPS není pro tyto účely to nejlepší a po
zapojení do ostrého provozu to vyhořelo. Holt po usměrnení to je přes 300V
a to je dost velké napětí pro přeskok. Pomohlo až 1mm izolační mezery mezi
plochami a hlavně nepoužívat pájecí vodičky pro lepší pájení a použít
klasickou kalafunu.