OT: Zabiják Teflon ?

d.petr d.petr na post.cz
Pondělí Duben 22 10:14:23 CEST 2013

On 19.4.2013 19:27, Na wrote:
> http://www.amazonia.cz/?p=113
>
> Pouzivate radeji teflon nebo nerez? Doufal jsem, ze teflon nijak nereaguje a ejhle, pokud to neni hoax... Co na to rikate? Goretex nepouzivam, ale nejake panve s teflonem ano...

Asi to úplný hoax nebude. Před časem jsem cosi velmi podobného slyšel i
z rádia (tedy ne, že bych hned všemu věřil, ale ...; možná to byl pořad
Meteor, snad nevycházeli z uvedeného odkazu :-) ). Odnesl jsem si z toho
ve zkratce to, že při vaření se údajně teplota pro uvolnění látek
nebezpečných člověku nedosahuje. Ale nesmí se dát teflonové nádobí na
vařič nasucho, pak se nebezpečně ohřát může. Pro ptáky je to údajně
jedovaté velmi, takže stačí chvilka ohřevu nasucho a je po něm. Nejlepší
by bylo, kdyby v kuchyni, kde se vaří na teflonu, pták vůbec nebyl.
PM