Odesly odpor

Jiri LINHART jirilinhart na post.cz
Pondělí Duben 22 08:42:05 CEST 2013

Nebude to tím, že ten odpor má být jako pojistka a v koupelně bývá trochu
více vlhkosti a mohl tam být nějaký svod a tím došlo k přetížení toho
odporu.

Moje první dva pokusy led svícením také dopadly tím, že zapojení vyhořelo
jenom díky tomu že škrabaný DPS není pro tyto účely to nejlepší a po
zapojení do ostrého provozu to vyhořelo. Holt po usměrnení to je přes 300V
a to je dost velké napětí pro přeskok. Pomohlo až 1mm izolační mezery mezi
plochami a hlavně nepoužívat pájecí vodičky pro lepší pájení a použít
klasickou kalafunu.

JL