Hodinkovy krystal u ATmega16/32

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Duben 21 17:31:05 CEST 2013

Dobrý den všem,

bojuju tady se subj a nedaří se... Dříve mi to v několika aplikacích
chodilo, tam byla ATmega8535 krystal ve formě klasického pidiválečku.

Tady je ATmega16 s krystalem 32S011. V příloze inkriminovaná část desky.
Sousední spoje nahoře jsou napájení analogové strany ATmegy, dole vstupy pro
koncové spínače, kde se po 99,99 % času nic neděje. Nejde to, ani když
odpojím kabel, co k nim vede.

inicializace:
ASSR=0x08;
TCCR2=0x0F;
TCNT2=0x00;
OCR2=16;
TIMSK=0x41+128;

Měl by dělat přerušení od přetečení, nebo CTC, ale ani jedno z toho nejde.

Když přepnu na master clock, vesele přerušuje.

Zkoušel jsem na základě doporučení v AN AVR4100 zvednout nožičky a připájet
tam váleček, ale taky nic.

PH