STM32F4 LWIP rychlost

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Sobota Duben 20 23:41:42 CEST 2013

> Mate nekdo zkusenost jak na to? Jednak jsem zjistil, ze je nekde omezena
> velikost UDP paketu proste tak, ze pri prekroceni to poskodi haldu a
> cele to jde do kytek, hranice je nekde kolem 1400B
lwip znam jen z rychliku, ale tady to neni dle meho problem prave teto
implementace. Rekl bych, ze je to tim, ze UDP paket slozeny z nekolika
casti je trosku na hlavu postaveny. UDP je na rozdil od TCP/IP protokolu
trosku jinak staveny. TCP si jak takz (zalezi na implementaci) resi
fragmentaci, UDP je na tom hur. Takze tech "kolem 1400 byte" je dano
velikosti fyzickeho paketu. Jeden paket UDP = jeden paket na ethernetu.
A jeden paket na ethernetu (pominuli GB ethernet a jeho big pakety) je
60 az 1514 byty, resp. data z toho 46 az max 1500 byte - IP hlavicka -
UDP hlavicka atd....

> Dal je zajimave, ze kdyz odesilam pakety bezprostredne za sebou,
> ztraceji se (ale az od nejakeho poctu a zalezi na delce) a kdyz treba
IMHO to muze byt prave dano implementaci, proste se to nestihne vcas
odeslat a tim padem to blokuje prostredky. Dalsi paket to jednoduse nema
kam dat a zahodi ho.

Radek (benedikt2hw.cz)